Still I can remember.



Fredag idag. vilket betyder helg, men just den här helgen ska spenderas i arvidsjaur. Träningsläger. Kommer nog bli bra tack vare att stina, isabelle och vix hänger med. nybörjare kan ju som jag vet inte. spela för sig själva(?) hehe det blir bra för jag har köpt godis också. Kommer dock bli en del stressigt. bussen går halv fem från KFUM och jag har gympa sista timmen. eftersom det är orientering måste jag vara med också. för förra året gick jag som vilse hehe ups. men iallafall så slutar jag vid kvart över tre men då måste jag duscha och packa och äta middag. Vi får se om jag kanske blir en aning sen. men hoppas bussen väntar(A) Nu har jag just ätit lite tomtegröt och ska strax bege mig till balder för att ha turism. Brukar vara rätt chill lektioner så det blir bra. Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0