Take me down to the paradise city.

Hemma igen. Tröttare än någonsin (?) En överdrift kanske men pigg är det sista jag är. har tränat kanske åtta-nio timmar i helgen. och ätit massor huhu. som smal-fet helg haha. har nog gått jämt ut, plusminusnoll eller hur man säger. Jaja. Vi kom till Arvidsjaur på fredag kväll, kvällen bestod av träningspass, teori och "jag har aldrig" med vatten. men det var kul. Var uppe en del för länge. egentligen inte så sent men med tanke på att vi skulle upp sju nästa morgon så. Dessutom hade stina ställt väckaren på sex istället för sju. Så vi började kliva upp, försökte väcka dom andra och undrade varför ingen annans väckare ringt. Var dock inga som helst problem att somna om. det är typ bland det bästa som finns haha(A)

Under lördagen blev det två träningspass och även teori. fast på teorin chillade vi bara framför tv:n HAHA ups. och träningar gick bra, neggade inte alls, inte ens lite. eller okej, en till överdrift;) Men jag var glad för det mesta, peppade alla, hjälpte nybörjarna att lära sig positioner och ja, det var faktiskt kul:) Ångrar inte att jag följde. Ett extra plus var också att dollar store låg typ en meter ifrån. mums jag och isabelle var minst sagt godismonster eller alla var typ det(?) 

Idag blev det också träning osh teori. men det var som helt okej, var en aning slö opå träningen men det gick helt okej ändå. Sedan blev det bussfärd hem. och en liten åksjukeattack Jaja. ska väl som tacka allihopa. för jag har faktiskt haft skitkul både på träningarna och utanför hallen. Ska ta och se slutet av filmen Chuck & Larry. Hihi den var ju skitbra.
 


BUSSFÄRD



girlicious





LOVE





Kommentarer
Postat av: Ronnie

Ett stort tack ska du å Stina ha för att ni kom med och gjorde en grymt bra helg... Måste erkänna att jag var lite orolig att detta kunde sluta i fiasko ;) Men som vanligt kan man juh lita på er ;)

2008-09-07 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0