You have to stop borrow from your mum ;);););;);)))



Klarar som inte av att skriva dikter huhu. Det är vad vi ska göra på svenskan nu. Jag tycker verkligen att det är svårast i världen att vara seriös fast ändå blir jag som seriös när jag skriver det. När jag däremot läser det HAHA hej skratt attacker! Nej ingen poet här inte. Men vad gör väl det när man kan shoppa hihi(A)(A)A) Idag var det inte anna-dag på stan utan amanda-dag. Jag försökte få henne att hitta några kläder men hon nobbar allt. Men tillslut fick hon då med sig två tröjor hem. Bra jobbat av mig måste jag ju erkänna. Tänker dra med mig stina någongång så kan vi ställa amanda i omklädningsrum och bara lasa kläder över henne. vilken idé. Hittade förresten en basker. Ni vet en såndär söt inte ful. Men jag vet inte, är det modernt i år igen? Det känns som att det var förra året. Kanske. Kanske inte. Nu blir det vidare mot träning.


Kommentarer
Postat av: berka

vare inte du som var värsta poeten? :P

2008-09-16 @ 17:25:19
Postat av: Amäändie

Huhuhuu jag fatttarr pikeen, men jag gillar min mammas kläder;) men ja jag gillar anna- stina- amanda ideen, måste definitivt provas ;D

PUSS=)

2008-09-16 @ 21:59:01
Postat av: jeppeho

myt vem vare som fick MVG på svenskan dåp ;)

2008-09-17 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0