Ont det gör ont.

Ikväll skulle egentligen isabelle komma hit med massa godis och plugga. En hel del andra lustigheter hade nog också rymmts på schemat men inte då. Jag mår röv rent ut sagt. Jag tror det beror på när jag ramlade med cykeln idag men jag är inte säker. Jag var iallafall mycket duktig och ramlade med cykeln och slog huvudet förjävla hårt i isen. Nu har jag pain i hela huvudet, speciellt där jag slog mig, och är tröttare än tröttheten. Somnade ungefär tre timmar men inte blev jag mycket piggare av det.

Så ikväll blir istället en tråååååk kväll och jag ska försöka somna så tidigt som möjligt. Imorgon däremot ska jag banne mig inte ha ont någonstans, då ska jag jobba arslet av mig på Vegas och sedan festa! Sicken fredagkväll! Pusspusspuss.


gullan : )

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

det är lugnt juuu1!! loveu :)

2009-04-03 @ 08:45:16
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0