ETT VÄLDIGT 'POSITIVT' INLÄGG OCH INTE ENS EN BILD BJUDER JAG PÅ... BÄST JAG HOPPAR I SÄNG OCH VAKNAR MED BÄTTRE HUMÖR IMORGONBITTI!


 

Jag kan inte checka av någonting på min checklista (hade till och med målat rosa blommor på den!!!!!) för kvällen. INGET som jag tänkt att jag skulle göras har gjorts....bara ett stort fet GRATTIS till mig då som skjuter upp allt!

Faser är till råga på allt jättejobbiga och när jag nu klarat 4 faser, amen då har jag ju fyra till att beta av. BLÄ. Körkortsboken är för övrigt väldigt tjock och jag tvivlar starkt på att jag kommer kunna ta mig igenom den.....

Dessutom får jag inte kontakt med Emil eftersom att han tydligen tagit en powernap (aka. god natts sömn) från att vi slutat skolan tills ja, forfarande........inget 'godnatt' från honom då
LEDSEN GUBBE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0