GOD JUL!



( IMORSE...allt för att slippa hjälpa till;-) )

Jag och Julia började dagen på ett rätt udda vis (okej, först och främst väckte hon mig i ottan som vanligt....),men vi dunkade nämligen partymusik istället för julmusik SJÖNG DANSADE & MIMADE. Amen rätt bra start på dagen måste jag erkänna! Men nu är all glögg uppdrucken, all mat uppäten, alla klappar öppnade och jag sitter här med ETT STORT SMILE. En riktigt jul är vad det har varit i år och klapparna jag fått......INTE illa pinkat tomten!!!

- 32" PlattTV
- Partyskor
- Partylinne
- Strumpisar/tights x6 (!)
- Ice Age 3
- Midjekjol
- Halsduk
- Vantar
- Alla Twilight-böcker
- Digital ram!
- Armband x3
- Örhängen
-Tavla
- Mascara
- Presentkort
      ' Gina 250 kr
      ' H&M 430 kr
      ' Glitter 100 kr
      ' Subway 100 kr
- Pengar (1000kr)
- Näringsmascara
- Ljuslykta

Allt (och lite till) av vad som fanns på min önskelista! TACK!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0