Tell me the meaning.

Mina armar och händer är döda. Har klättrat nu i två timmar och fybubblan vad trött man kan bli, iallafall om man är lika vältränad som mig..... ;-) Dessutom har jag träningsverk i jumsken, eller jumskarna (?), efter att vi åkt skridskor på idrotten idag. Det är bra synd om mig alltså ;-)

Idag tänkte jag egentligen träna volleyboll, det var ett bra tag sedan det. Två, tre veckor sedan? Hjälp vad tiden tickar iväg. Är lite osäker på hur jag riktigt ska göra med volleybollen. Om jag kanske ska sluta, eller iallafall ta ett uppehåll. Är som aldrig sugen eller känner någon pepp för det. Jag kan vara riktigt sugen på att träna, men inte på att träna volley. Får se hur det blir med det där. Jag vill verkligen inte sluta egentligen, men när jag måste tvinga mig själv till träningarna är det ju inte speciellt värt att jag går det. Fast om jag tänker på allt jag har fått vara med om med volleybollen. Och allt jag kommer få vara med om, om jag forsätter. Hmm. Klurigt det där.




Nu ska jag skriva ihop en notis, swedishläxa.
Simma lugnt hörrni :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0