Livin' in my fantasy.

Den här helgen har varit den bästa på riktigtriktigt länge! Har dock inte hunnit så mycket som tittat på en dator, därför har det varit lite dött här. Iallafall blev fredagen inte som planerat, inte ens det minsta. Som sagt trodde jag då att jag skulle på fancymiddag med emils familj, men nejnej ;-) När pappa kör mig till emil stannar han och säger till mig att ta på mig ögonbindeln han håller i handen. Efter det kör han runt med mig ett tag tills vi stannar och Stina och Lollo tar emot mig! När jag kommer in i huset börjar de som är där sjunga "ja må hon leva" osv. Surprise på mig! Sinnes glad blev jag och sinnes roligt hade jag också. Blev party, lekar, spel, ja allt möjligt :-) Tacktacktacktacktack till allihop som var där! Kunde inte blivit mycket bättre tror jag, helt ärligt ! :-):-):-):-)






  
  

Emil sov här på kvällen och på morgonen. Eller ja, därvid två någongång satte vi oss på bussen mot Piteå :-) Först for vi och hälsade på hans farfar och hans farfars fru och fick massor med smarrigt fika hehe. Efter det for vi till hans syster, som förövrigt har världens gulligaste lilla pojk :-) Iallafall så åt vi gott, myste och badade i lyxjacuzzi! Riktigt skönt och trevligt måste jag säga. Vi sov även över där och blev väckta av lilladam där vid 10. Busade på med han under dagen och emil gav sig på att laga stuvade mackaroner. En annan femma hur det gick men ;-)


Sicken rolig helg! Känns som att jag har hunnit med allt i världen typ :-) och så har jag ju umgåtts med dom allra bästa, det säger ju ett och annat det med :-)
NU godernatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0