Now we know what to do again.

Nu ikväll har jag hunnit umgås med världens bästa isabelle som jag skrev. Vi tog kort, såg Picture this (BRA), åt godis, babblade på och var vimsiga som vanligt. När jag skulle på träning fick isabelle äran att följa med ;-) Hon fick sitta och vänta inne medan hela klättergänget var ute i snön och lekte. Vi körde rugby i snön. Hur jobbigt? Jag var iallafall halvt död när matchen var slut ;-) Lite herren på täppan blev det också och jag fick in liter av snö i nacken och sedan lyckades jag tappa andan. Lyckad träning det där ! Känns som att det blivit mycket snöbad idag för mig. Skidåkning med Emil på idag skolan slutade också med att jag blev ganska så snöig...........




svar ja, vi har likadana tröjor på oss ;-)
Mogenhetsfaktor 10 !

Pusspusspuss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0