Don't give up, fight back.

Gulligt lite samtal ni har i inlägget nedan ;-) Och nog ska ni få se bilder på emil nog, bara det att jag inte har någon än =$

Iallafall så hade vi vår första och andra seriematch idag. I norsjö. vilket betydde upp klockan 6 imorse. Bra övning inför skolan imorgon kanske(?) Hursomhelst så gick det sisådär sämst. Förlorade båda. Men vi hade ingen tränare med oss och ingen reservspelare, så vi skyller på det, för vi spelade faktiskt helt okej :-)




Igår var favoritbrudarna från klassen här och käkade. Mamma hade lagat massor med god mat som jag tog åt mig äran för höhö ;-) Men det var iallafall ruggit trevligt att se dom och få höra lite vad som hänt under lovet nu innan skolan börjar. Lite med vilda gester spelade vi också och fybubblan vad tävlingsinriktade vi blev. fast det är så det ska vara. Vi hade en liten julafton också och jag fick bland annat armband, skål och drinkpinnar. Alltid roligt serru.

Kommentarer
Postat av: harpa

fick du stryk av min syster? ;)

2009-01-11 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0