There's a clock ticking.

Massor med småsaker måste jag köpa idag när jag är i staden. Dipliner, puder, stora guldringar, deo, underkläder och ni vet sånt. Pengarna flyger iväg fastän man inte får så mycket nytt. Men samtidigt behövs det ju. Skulle gärna hitta lite nya kläder, skolan börjar ju om så nu kan man inte vandra runt i mjukiskläder hela dagarna haha ;-) Ska iallafall träffa upp isabelle där vid 12 så vi får väl se vad som hittas. 

Igårkväll hade mamma och pappa det eviga pratet om att "du är aldrig hemma och bara tar det lungt" och "vi vill ju hinna umgås med dig också". Jag kanske har varit i farten nu under lovet men det är väl lika bra. Hellre att jag har  många vänner än inga ju :-) Dessutom är det ju lov, än så länge. Alltså nej. deprission. Skolan börjar på måndag med massor av tidigamornar, läxor, inlämningar, prov och hela baletten. Fy och fara. Vill inte tänka tanken.

Orkar som inte berätta så mycket om vad jag har gjort egentligen men jag har mesta dels varit med emil :-) Och med stina typ :-) Hur bra som helst iallafall. Men nu väntar frukost. Pusspusspuss.



Kommentarer
Postat av: rebecca

hur länge har du och emil varit tsm? :)

2009-01-09 @ 15:38:11
URL: http://melontuggummi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur ser emil ut?:)

2009-01-09 @ 18:19:28
Postat av: Anna

Han är sjukt snygg !



Tänk dig en blandning mellan lucas o den snygga "nannyn" som nathan och healey skaffar i One Tree Hill =)

2009-01-09 @ 18:44:45
Postat av: Anonym

Mmm tänker mig det..

Men lägg in en bild då!;)

2009-01-09 @ 18:57:42
Postat av: matilda

fin bild:)

2009-01-10 @ 22:45:12
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0