tick-tack

Igår hände vad?
Isabelle tänkte ta med mig på beachvolley och jag blev pepp nanting. Men bruden strejkade senare och det blev inget(?) Då var humöret på topp. Men min egna guldklimp ( emil ) såg Shrek med mig, gav mig massage och följde mig på ica för att köpa kolabönor, han förgyllde kvällen, som alltid!

Idag har jag och Emil varit tillsammans fem månader vilket känns bäst, tiden har verkligen bara sprungit iväg! Tiden kan verkligen det där med att rusa, det är ju fan sommarlov om en vecka...EN VECKA. Jag sprängs i småbitar av längtan! Vi har hunnit planera lite om skolavslutningen idag på vårt tre-timmars-lång-långa-hål och om det blir som planerat kommer det bli king. Bara solen väljer att sticka fram.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0