what goes around comes around

Oookej aretsnarko var kanske att ta i.
Men jag har mycket jobb just nu, men i vanliga fall - en extra-extra-superextra-arbetare!
Iallafall så har kvällen mesta dels bestått av Bellas fula ansikte.
Först for vi på bibblan(?) och hyrde film och sedan vidare till Stina för att umgås med henne och Anna. Vi satt vi älven och bara pratade, guld. Och jag är inte bara lite avundsjuk på Stina som ska på peace and love imorgon....... (kan typ strypa kvinna, så jag kan fara istället)

Nu har jag och bellis just gjort klart varje-dag-i-detalj-planeringen för Avesta. Kommer bli så fruktansvärt KING. Jag spyr av längtan!!!!!


snart blir det favorit-i-repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0