HAR LEGAT I UTKASTET SEDAN 9 AUGUSTI. KOM IGEN BLOGGEN. KOM IGEN.


Som många av er vet så är jag en sucker för listor i all dess slag, att-göra-listor/shoppinglistor/fixa-till-listor/you name it. Så jag tänkte att vad kan få igång den här oändligt trååkiga och uruselt uppdaterde bloggen om inte en lista?

ATT GÖRA LISTA FÖR ANNAENMARK.BLOGG.SE :

ο  Ny design
ο  Inte lösenordskyddad (hjälp.hjälp.hjälp?)
ο  Skriva om missade sommarevents (myskvällar som festivalkvällar, lite Alanya etc)
ο  Berätta om min höst
ο  Berätta om mitt u-n-d-e-r-b-a-r-a schema (blir fleeeera inlägg)
ο  Uppdatera, minst en gång på tre dagar? Två dagar? En dag? (Börjar mjukt och säger på tre dagar)

Vad jag kunde komma på nu. Jag har en vecka på mig, eller kanske två? TVÅ IT IS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0