CSUSM

Att studera utomlands har alltid varit något som lockat mig, men när jag tänkt på utlandsstudier har jag nog snarare tänkt på att ta en utbytestermin och inte att jag faktiskt skulle ta min bachelor utomlands. Nu är jag verkligen glad att jag inte valde att ta bara en termin. Verkligen. Då skulle hälften av tiden här redan vara över och nej, jag är inte färdig med USA än. Inte ens i närheten.
 
Hur som helst, skolan jag går på är California State University och mitt major är Business Adminstration. Att gå på college är både exakt som jag trott och inte alls som jag förväntat mig - men det är svårt att sätta fingret på vad som stämmer in och inte. En sak är dock säker: Jag trivs som fisken i vattnet. 

 Här ser ni Universtets området:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser väl trevligt ut men VI har äntligen frost och -7 de du (sarkasm) lyckost

2014-10-18 @ 09:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0