Äntligen har ni lite uppdatering av mig;)

fyskäms, bloggen ligger efter känner jag. Men jag har varken tid eller ork, ska försöka skynda mig att skrapa ihop några rader innan jag blir döööööless. Ihelgen har det minst sagt varit fullt upp, har knappt suttit nått vid datorn huhu, inte likt mig:$

I fredags eftermiddag somnade mig lilla älskling in, och begav sig till paradiset:( Saknar ditt svansande runt benen,ditt glada humö och nästan din andedräkt.... <  3  

På kvällen for jag med per och hans kompisar på en fest, eller förfest. Men vi stannade inte så länge, vi for hem till han ist. Det var jättetrevligt=)) Och på lördag var jag på stan med per:), vi gick mest bara och kikade runt, fikade och åt piggelin=D=D=D=D=D Mysmys:) I lördags var jag med tjejerna, eller ja, tjejerna och Samme haha:) Det var jättegos, vi körde sångleken haha love. Sen såg vi film osv. Förövrigt har jag börja ha på mig ballerinaskor=D=D det är sommar, jag älskar det. Blir dock lite småkallt om fötterna, men jag överlever;)

image377

Idag vaknade jag vid sextiden, och har klättrat till fyra-fem, mycket trevligt(= Sedan kom jag hem , duschade osv och sedan skulle jag, per och jimmy fara och bowla=D Det blev inget utav, för vi kom till bowlingkompaniet tre minuter innan dom skulle stänga huhu. For och kikade på bion, men det gick inget bra, så då for vi till ica köpte chips godis och nudlar haha;) Sedan såg vi film hos per, I'm a legend, den var bra, lite svår att fatta men:)))))) AJa nu måste jag sova, nu har ni fått lite update.

SOVGOTT:)

Kommentarer
Postat av: moa-stina

Sån mysig söndag :)

2008-04-28 @ 20:55:52
URL: http://mostinalindstrom.blogg.se
Postat av: Laaana

Asså jag fattade helt och hållet NOLL av filmen, nej inte ens så mycket förstod jag utan mer åt minus hållet haha =]

2008-04-28 @ 22:05:15
URL: http://laniis.blogg.se
Postat av: Lollo

Du är verkligen sämst på att uppdatera bejbii

2008-04-29 @ 09:35:50
URL: http://buymeaticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0