bad i kläder;)

HEJ BLOGGREADERS=) 
Nu ligger jag nergosad under täcket med datorn i knäet. Lovely. Känner tyvärr hur mina ögonlock hela tiden vill slå igen, men jag tänkte ta och skriva lite om dagen. Egentligen kanske det är lite tråkigt att jag alltid skriver det, men jag har ju som inge annat vettigt att skriva, så varför inte?  

Hursom helst har jag idag haft matteprov, som jag gruvat mig nanting för. Men det kändes faktiskt rätt okej, eller jag hade rätt på mvg uppgiften ÅHÅÅ men hade dock fel på lite annat huhu. Efter skolan gick jag en snabbis på stan, köpte inget eller jo en vanlig vit tshirt. Hade egentligen no money till det men mammi betalade idag=))

Ikv har jag busat med Reb, Stina och Isa:) Först var vi på hemmakväll och hyrde film. En extremt sär, var typ barnfilm, eller vi trodde det, men när vi kom hem såg vi att den var från 15år och det stod typ "Varning ingen barnfilm, innehåller mycket djurplågeri,våld och sex"......haha den handlade typ om en knarkande elefant? Eller ja, det var typ inte jättedålig, men sevärd? Det vette fan. Kommer inte ens ihåg namnet på den(A) Vi var iaf på frasse och käkade lite  före hihihih, träffade även Challe och Alice=D Och lite folk som skulle till drängs, skulle ändå ha farit dit, hela stan var typ där. Iaf så for vi sen hem till stina och tjollrade på=) Puttade i stina i poolen hehe, det tog sin tid men tillslut var hon i  och det slutade med att alla var iputtade, med kläderna på ofcourse haha det är typ vår favorithobby.

image260 image261

Nu pallar jag inte berätta mer, haha tjollrar ändå bara och nu vill jag sova SLEEP GOOD

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Toookigt tjejer (A)

2008-04-05 @ 10:59:05
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Laaana

Vad gör alla i Drängs? det är typ... skog :$

Åhhej, inte dåligt att bada med kläderna på ;)

2008-04-05 @ 13:53:06
URL: http://laniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0