Barnvakter=)

Det här skrev jag i söndags(A):

Igår hade jag, som jag tror jag skrivit tidigare, lovat att följa med mamma på ica maxi och handla. Så vid tolvtiden for vi förbi Isabelle och sedan begav vi oss till favoritstället, maxi(A) DOCK hände det en olycka. En för, mig och Isabelle, rätt vanlig olycka? Vi gjorde iaf sönder isabelles familjs kamera. Vi hade ställt den på bilen och satt på timer när den föll. I bitar.....I norrköping förra året så gjorde vi sönder min kamera. Klämskador. Sedan när vi i somras var på pite äventyrsbad gjorde vi sönder isabelles familjs förra kamera. Vattenskador. Dessutom har vi puttat i camilla i stinas pool när hon hade sin mobil i fickan. Den dog på dirr.


Haha sånt kanske händer alla. Men jag tror ändå det är bäst att jag och isabelle håller oss borta från sån där elektrisk teknik. Hursomhelst så kom jag hem igår, kanske vi tolv tiden. Alltså ni anar inte vilka gullipluttar vi sitter barnvakt åt. De är fan hur söta som helst, typ kring två år och tvillingar. Kevin och Gabriella heter de. Love them=)


Iaf satt vi barnvakt mellan halvtre och tre=) Under den tiden hann vi med mycket, det först vi gjorde var att gå till hemmakväll med dom. Och sedan tillbak. På vägen dit ville dom gå själv, inte sitta i vagnen, och då var tempot inte snabbt vill jag ju lova. Väl framme var våra fötter som istappar, men vi blev happy igen när vi köpte lite mer godis och hyrde step up. När vi kom hem åt vi middag och efter middagen busade vi, åkte rutschkana och åt godis:$

     honeypies♥



Idag har jag däremot bara legat i sängen hela dagen. Men nytta har jag gjort ändå;) Jag har nämligen läst ut min BOK:D:D:D:D Ni anar inte hur happy jag är hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0