broarna runt, ensam(A)

Sprungit broarna idag då. Ensam, amanda var inte på skolan. Hon hade fått feber och låg hemma och var sjuk. Tusan också, men jag sprang iallafall runt så nu borde min idrottslärare var måttligt stolt över mig;) Det är åtminstone jag(A) Huhu, åt pizza till middag så det blev kanske plus-minus-noll ;)?

Tänk att klockan är typ kavrt över åtta och när man tittar ut är det ljust ute. Snart är det ljust dygnet ruunt. Jag längtar=D hmm. Ikväll ska jag hursomhelst börja packa till norrköping. Har inte ens börjat! Jag som brukar börja packa typ två veckor i förväg :$ Menmen, isabelle sover här imorgon och innan det ska vi ta moppen till ica maxi. Min moppe är dock inte framplockad så det blir att åka på henne. Eller det kanske är bäst att jag är chaffis ändå(?)

image323


Jag är inte säker på att jag vågar åka bakpå dig, då kör vi väl omkull eller nå;)?












Kommentarer
Postat av: Isabelle

lita på mig, ja kommer krasha;)

2008-04-16 @ 20:15:35
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0