Godismonster nummer etttttt

GOdag bloggläsare=D
Jag är typ arg idag, haha men jag ska ta det lugnt ändå(A) Jag vet inte vad det är med mig jag är typ uppspeedad och angry. Konstig blandning.

Imorse hade vi redovisning, bokredovisning. Jag blir alltid så nervös, inte för klassen utan mest för att läraren ska sitta och lyssna. Men jag tycker dock att det gick bra, och dessutom sa hon att det högsta betyget var VG. Jag tycker det var härligt för då behöver man inte känna någon press på att få mvg=)

Annars ska jag möta isabelle på coop idag vid typ sextiden för att köpa lite godis och sedan fara på träning. Och ja, jag äter godis typ varje dag!!!! Ajabaja, men det är ju som så gott :$ Jag ska börja lugna ner mig snart....har sagt så ett antal gånger förr men=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0