hur orkar jag?

LÄS, det är intressant promise;)))



1. Tre namn jag lyssnar till :
Anna, Anniie och bäst

2.Någonting jag tycker om med mig själv :
mina urgullliga knän lätt

3.Någonting jag inte tycker om med mig själv :
mycket

4.Detta är jag rädd för :
DIG, nae skämt .jag är rätt för spindlar och larver osv

5.Tre saker jag vill ha varje dag :
Glatt humör, candy och soligt & varmt väder=D

6.Tre saker jag absolut inte kan göra:
röra i mitt nyckelben, köra bil ( börjar dock bli bättre;) ), välja kläder på morgonen

7. Detta tycker jag om att göra:
må bra, skratta, umgås, leva livet OSV

8.Detta vill jag göra just nu:
typ äta middag, jag är hungrig

9.Bästa känslan:
GLÄDJE

10.Värsta känslan:
hat

11. Egenskaper jag vill att min partner har:
glad, rolig, förstående, bäst

12. Är du kär just nu:
Naeeee typ inte

13. Jag vill gifta mig:
Ja någång tror jag att jag villdet

14. Följande saker jag vill göra innan jag dör:
Massor!!!

15.Min käraste ägodel:
datorn, mobilen, kläder

16.Något jag vill ha i present:
clothesssss, pengar, kamera osv

17.Detta har jag på mig just nu:
tights, isas mammas mjukisbyxor,grått linne, trosa sockar och bh

18.Favoritkläder:
snygga jeans eller slappishhh byxor

19.Favoritdjur:
hund lätt

20.Följade musikstilar tilltalar mig mest:
typ radio

21. Favoritlåt just nu:
Chris Daughtry - Over you (L)L()L(L)L(L)L)
Chris Brown - With you (L)(L)L()L(L)L(L)

22.Roligaste/tråkigaste ämnen i skolan:
roligast är typ gympa, tråkigast geografi

23.Stjärntecken:
vattumannen

24.En bok jag älskar:
tjejer böckerna

25.En film jag älskar:
Föräldrafällan & "dödligt misstag;");;;)););););))------- minnen

26.Tv-program jag gillar:
Top model och will and grace

27. Favorit doft:
sommrigt

28.Detta äter jag gärna:
Godis:DDDDDD & mat såklart

29. Dricker helst :
Mjölk, eller ibland vatten

30.Favoritgodis:
för svår fråga

31.Hit vill jag gärna åka på semester :
Thailand

32.Färg på mina ögon:
bruna med lite grönt typ

33.Min längd:
161 cm :$

34.Jag tror på:
Horton ;)))))))))

35.Jag spelar:
volleyboll

36.Person jag beundrar:
typ mamma

37.Såhär bor jag:
Ett hus mitt i skogen med far, mor och syster plus en byracka

38.Antal döda krukväxter i hemmet:
mamma håller dom levande

39.Det här tänder mig:
Charm och utseende typ

40.Detta gör mig avtänd:
typ isabelle haha skämt. Men typ peddos

41.Favoritfärg:
röd, vit, svart, blå typ=)

42.Favoritcitat:
var dig själv, alla andra är upptagna hehehe

43.En hemlighet jag vet:
fler än du anar

44.Bästa present jag fått:
lätt en sackosäck som jag fick när jag fyllde 5

45.Senaste köpta skiva:
typ hits for kids 3

46.Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
mitt gäddhäng ffs

47.Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
mina naglar, jag borde sluta bita nu genast

48.Udda förmåga/egenskap:
typ bugtala med konstig bebisröst

49.Om jag var ett djur skulle jag vara:
en rosa elefant

50.Vad lyssnar du på just nu:
tv:n som står på

51.Vad har du gjort/ska du göra idag:
jag har gått en LÅNG promenad

52.Var är dina föräldrar födda:
Haparanda och örviken

53.Vad är det senaste du installerade på datan:
jag har inte installerat nått, det gör pappa osv

54.Vilken är din favoritresturang:
tatung eller viking i stan

55. När badade du i en pool senast:
förra helgen i stinas pool, med kläder

56.Har du varit med i någon skolpjäs:
Jao det har jag

57.Hur många barn vill du ha:
Mjaaa två tror jag

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
typ hårdrock

59.Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
borde man ha gjort det?

60.Vad har du för tv-kanaler:
inga coola eller jo 3an och 5an

61.Har du åkt moped någongång:
jag kör moppe, åka moppe är för tap

62.Har du busringt nångång:
ett tusetals antal gånger, ja

63.Har du fått felparkeringsböter:
nejdå

64.Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
oh aldrig, hur modig tror du jag är?

65.Vilken är den plats längst bort du besökt:
typ turkiet tror jag

66.Har du en egen trädgård:
ofta egen? men min familj har iaf en

67.Vilken är din favorit bland tecknade serier:
gud jag hatar typ tecknade serier haha men sune är typ bra :$

68.Kan du alla orden i nationalsången?
typ den första meningen, eller kanske den andra också

69. Badkar eller duschkabin?
badkar

70. Vilken är den bästa film du sett denna månaden?
step up

71. Favoritpizza?
hawaiii MUMS

72. Chips eller popcorn?
typ svårt val men ändå lite hellre chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
jag använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nejdå

75. Har du varit med i någon skönhetstävling?
inte det heller

76. Apelsin- eller äppeljuice ?
apelsin

77.Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni?
Med isabelle tror jag, på subbe

78. Favoritchoklad?
marabou

79. När röstade du senast?
typ en vecka sen

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
aldrig gjort

81.Har du vunnit en prispokal någon gång?
mjaa kanske med volleyn, JO med volleyn. Fick dock inte ta hem den, den var till alla

82.Är du bra på matlagning?
om du gillar bränd och äcklig mat

83.Klarar du av att tanka själv?
man är väl rätt skillad

84.Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går?
Nope

85.Pepsi eller coca cola?
cocacola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
när jag jobbade på lumpen eller? antagligen har jag inte det

87.Vad var det senaste du handlade?
köööpte godis på obs

88. Har du kräkts offentligt?
Jag kräks inte, det är så jävla vidrigt

89. Vill du helst bli mångmiljadär eller hitta den sanna kärleken?
kärlek

90.Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
typ

91.Har du ringt något betalnummer?
jag tror inte dte

92.Kan man vara vän med sitt ex?
ja om man vill

93.Vem var det du besökte på sjukhus senast?
typ johan när han hade krockat

94. Hade du mycket hår som bebis?
Jag var en hårigjävel jag

95.Vad har du meddelande på din telefon/mobilsvar?
vanliga

96.Vad har du i din väska?
börs(fylld av kvitton och zeroooo money) roller, godis, läppglans, penna, mobil:)

97. Någon favoritsak du gör innan du går o lägger dig?
sätter på mig pyjamas

98. Vad är du tacksam för idag?
mina nära och kära

99.Var hittade du den här listan?
Isabelles blogg:$

100. Tre personer jag vill ska fylla i den här grejjen :
Jag vet inte, aliihopa=))))

Kommentarer
Postat av: Isabelle

HORTON HAHAHA

2008-04-13 @ 18:54:44
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: Isabelle

HORTON HAHAHA

2008-04-13 @ 18:55:22
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: rebecca

161 ;o kortis anna :O
antagligen att man är vattuman

2008-04-13 @ 19:58:06
URL: http://www.rrrebecca.blogg.se
Postat av: Ida

haha väldigt intressant :) nästan så att man ska göra det själv ;P om jag orkar (A)

2008-04-14 @ 16:14:15
URL: http://idacnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0