Jag älskar dig hjärtat.

Gissa vem som har varit duktigt och gjort alla samhällsfrågorna? JAGJAGJAG:)))) Nu måste jag bara plugga in dom också, prov/läxförhör tomorrow(A) Men nu ska jag bege mig till träningen och chilla med malin och emelie och klättra lite också kanske hehe.

Idag skulle jag ju gå och köpa dom där jeansen men attans. Mitt konto var tomt............tur att det snart är den 30:e!! PUSS SÅ LÄNGE




image368

Syster. Jag saknar dig mer än någonsin när jag tittar igenom alla tusentals bilder vi har tagit genom åren. Saker jag har uppleft med dig kommer jag inte uppleva med någon annan, vi har gjort så jävla mycket. Det kniper till i magen när jag jag ser hur kul vi hade, och hur lite vi träffas nu. Du finns alltid i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: moa-stina

allt vi gjort tillsammans, alla minnen -oförglömliga. jag saknar dig, jag älskar dig (L)!!

2008-04-25 @ 09:36:00
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: moa-stina

saknar det saknar dig saknar det saknar dig saknar det saknar dig osv..

2008-05-04 @ 14:42:54
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0