NORRKÖPING HERE!!!!!!

HEj nu sitter jag här i NORRKÖPING. Hehehe lite nörd att sitta på datorn menmen=) Vi hoppade då på bussen imorse klockan åtta och sen har vi åkt i typ fjorton timmar, med endast två stopp;) Nu har vi iallafall hunnit valt sovplats, vårt lag fick dock ett litet och svettigt rum att sova i. Usch. Men är man med rätt folk överlever man väl det mesta.

Jag Cicci och isabelle har även hunnit vara till stan och utforskat lite. Först gick vi med Stina, Emma, Jenny och viktoria, men efter ett tag övergav dom oss så vi tänkte strosa runt lite själva. Vi tänkte ta en genväg och gå genom en innergård. Vi började gå in, men sprang skrikandes ut;) Men sen kämpade vi oss in och väl inne tog vi lite kort osv;) När vi skulle ut ville vi ta en anna väg, men genom gallret såg vi då en man stå där. Och vi började gallskrikandes springa därifrån till nästa gallerutgång , men även där stod det några män så vi forstatte skrika och kutade ut mot ingången vi kom från(A)

Jag önska jag kunde lägga in alla bilder vi har tagit nu, för vi har hunnit ta en mängd bilder vill jag lova. Varje stop sprang, eller dom två stop som vi hade, sprang jag isa och cicci runt som galningar och posade;))))

Dessutom hann vi en snabbis förbi skopunkten där jag köpte ett par tygskor, svarta=) ENDAST 100 KR:D:D:D:D värt

Det blev rätt långt inlägg, hoppas ni orkade läsa:$ Men det har hänt ännu mer roliga och tokig händelser men nu ska jag vara social.



image325 I en sånhär har jag då tillbringat HELA den soliga dagen.


STORA FETA PUSSAR FRÅN NORRKÖPING=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0