norrköping=D

Nästa helg smäller det!!!! Alltså inte nu ihelgen, utan nästa. Då bär det av med volleybollaget till Norrköping=D Jag blir så glad när jag tänker tillbak på hur kul vi hade då! Plus att vi ska ha ännu roligare nu, promise=] På fredagmorgon den 18 april bär det av härifrån med buss. Tar väl sisådär 14 timmar...men det är alltid kul med långa bussfärder(?) Sen stannar vi där till söndag kväll tror jag=) Jag och isabelle har dessutom tänkte vara lite småbusiga...på många olika sätt hahah FAN VAD JAG LÄNGTAR!!!!!


image284


       


Kommentarer
Postat av: isabelle

VÄLKOMMEN TILL KLUBBEEEN
ta mig i stjärten vad detta kommer bli oförglömligt:))))

2008-04-08 @ 16:44:06
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0