topmodel=D

TOP MODEl ikv!!!! Jag längtar typ, blir att se det med isabelle och kanske någon fler tillsammans med en mängd godis hoppas jag:$ Egentligen borde jag plugga matte, för jag kan typ ingenting och vi har prov på fredag. Åh matte är inte min grej;D men vi har en frivillig lektion imorrn så det blir att fara på den och plugga då(A)

Annars så har jag valt individuellt val nu. Jag valde turism och resor=) Man får typ planera resor och kanske fara på en liten resa, inte utomlands men ändå=) Jag tänkte typ gå fotografisk bild, men när jag tittade närmare -nejtack. Sedan tänkte jag på webbdesign men turism vägde över så det blev turism=D Jag är faktiskt riktigt nöjd=)

Nu ropar mamma att det är mat!=) Hörs senare=)




Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

TOP MODEL med er ikväll? :$ :] (L)

2008-04-02 @ 17:31:55
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0