träningarna kommer blir tråkigare utan er=(

Jag pallar inte skriva ikväll för jga är trött och har engelska prov som jag måste plugga till. Har sett på desperata hemmafruar för ett lite tag sen, det är faktiskt toppenbra=)))))
 
Har även tränat och vi fick veta hen hemsk nyhet. Vårat lag kommer till hösten troligtvis splittras i höst, åtminstone så kommer vi inte behålla samma tränare, dom bästa tränarna i världen, längre =( =( =( Jag börjar typ gråta. Det kommer bli mycket tråkigare att spela volley då ju. Men jag hoppas att det inte blir så. I så fall kommer jag sakna alla skämt och tokigheter.

Några exempel på ronnys och pontus humor ;)  :

Tre bögar sitter tillsammans i ett badkar medans en av dom fiser,vem?
-Den längst bak för att dom andra har ingen möjlighet.

En amerikan, en tysk och en neger sitter på ett flygplan. Dom betsämmer sig för att slänga bort det dom har mycket av i sitt land. Neger börjar. Han slänger ut massa guld. Amerikanen och tysken blir paffa men neger säger " att guld det har vi så mycket av i vårat land". Sedan är det tyskens tur han slänger bort massa öl och säger " det här har vi ändå så mycket av i mitt land". Då är det amerikanens tur, han slänger ut negern. Tycken blir paff men amrikanen säger lungt "Dom där har vi så många av i mitt land"

Vad är det som är lila, runt och som vilt flyger omkring i djungeln?
- Ett plommon med turbomotor

Vad är det som är litet,vitt och rödprickigt?
-En magnesyl med rödprickiga hängselbyxor.

OSVOSV jag orkar inte skriva mer(A) Nu ska jag plugga vidare och sedan sova:))))))) ( Inläget som jag inte tänkte skriva ikv ,blev ju rätt långt ;) )

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det får helt enkelt inte hända..

2008-04-23 @ 07:42:35
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: Moa-Stina

FAAAAAAN !!!! jag vägrar ha några andra tränare!

2008-04-23 @ 08:57:40
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0