Var är bloggAnna, var är bloggAnna? ;)

Nuså, nu ska jag ta mig lite tid här igen. Jag har så mycket viktigare grejer att göra än att nörda vid datorn.....not haha.  Brrr sitter här och huttrar, varför har vi så kallt innomhus idag? Det var ju tusan varmt ute=) Men nu ska jag käka lite nudlar=] Currynudlar mums. Sen ska jag äta lite godis också, lite som jag hade kvar i söndags. Smal jag är, plus att jag var med per och åt på subway idag=D Men det är väl egentligen inte så jätteonyttigt, är det(A)?

Jag behöver en ny design på den här bloggen, då blir det lite roligare att skriva också.......kaaaaaanske. Alltså åh, var har bloggAnna som alltid hade nya inlägg tagit vägen egentligen(A)? Ska försöka ta och leta upp hon, då kanske ni blir happy:D:D:D:D?

image379 

På lördag blir det kanske att sitta barnvakt åt tvillingrna. ÅH vad jag älskar dom små filurerna, och isa har sagt att dom har lärt sig prata mycket mer och vuxit osv:D Det kommer bli super nice. Förra gången vi satt barnvakt fick vi dock lite skäll haha i hade lämnat framme alla leksaker, all disk osv:$ Så nu blir det ng storstädning i hela huset;)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Therese

blogg-anna är saknad :(

2008-04-30 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0