Buy me a flowerrrrrrr

Hej kex. Tänkte bara ta och klottra ner några rader innnan jag beger mig till staden. Vädret är minst sagt uselt, så det blir att hålla sig inne i köpcentret. Har skrivit en lång lista nu vad jag ska köpa. Alla min pengar kommer gå åt till det. nästan iallafall. Och justja. Idag var min lillasyster rätt underbar och lät mig köpa hennes mp4 för bara 150 riksdaler. Eftersom min mobil faller sönder kommer jag måsta börja använda min gamla. den är alldeless för gamla för att ha musikspelare. Sickentur att min syster finns ibland. Så nu ska jag låna henne lite pengar eftersom hon är fattig. sedan ska vi moppa till staden, eller jag ska skjutsa henne till isabell och sedan brumma vidare.  Sisådär, det var min morgon åde. Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Ronnie

trist att höra om din mobil. Kan rekommendera SE w980 eller c902... Båda bra musikmobiler men c902 har bättre kamera =) SJälv blev det en tiiidig morgon och skitlite sömn ha en bra dag i regnet :)

2008-08-18 @ 10:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0