Hopefully I'll manage that.

Hemma tidigt idag. Sista timme hade vi infogrej om Vouggatjålme stavning? ). Jag längtar faktiskt jättemycket (A) och jag tror det kommer bli kul om även en aning slitsamt. Vi far iallafall på måndagmorgon v.37 för att första kvällen vandra upp till toppen av ett berg och tälta. Tydligen kommer det vara kallt, minusgrader och kanske snö. så det gäller att klä sig I guess. resten av dagarna ska vi bo i små stugor i en stugby och bara chilla tills på fredag. Hoppas att det blir kul men just nu är jag då taggad:):)):):))

Nu ska jag börja min chillkväll med att gå och ta på mig stora mjukiskläder och tvätta bort la maquillaje . jag ska inte göra någonting ikväll hade jag tänkt, bara se på desperte och kanske äta sisådär hur mycket som helst, eftersom jag haft huvudvärk gånger tusen idag och känt mig allmänt seg och trött. Ska försöka hoppa i säng i tid åde, men ni lär se mer av mig vid datorn hursomhelst(A) adios amigosssss / A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0