If it makes you happy.

Hej moln. Vilket väder. Men det är iallafall skönt för en joggingtur Och med mina nya mp4 kan inget stoppa mig haha. Var faktiskt ute riktigt länge och joggade runt i skogen, sedan har jag bara tjockat mig och sett desperata. Ikväll ska jag äta smörgåstårta, farmor och farfar ska komma. Fast senare blir det att umgås eftersom det är sista fria dagen. jaja jag tjatar kanske lite om det. men kan någon göra sommaren längre ???? Usch jag hatar många frågetecken egentligen. då vet ni det också.

Jag hatar också att min dator inte alls fungerar och att jag måste sitta på vår vanliga. ta mitt liv. Måste köpa en extern hårddisk. Aldrig trodde jag att jag skulle behöva köpa sånt extrashit heller. fy vad slöseri med pengar. men jag behöver ju min favoritdator (A)

Annars då. en liten kul nyhet åde. Jag har sökt efter en wct-jacka, addidas, svart och guld hur länge som helst. eller ja, i sommar iallafall. och nu, nu säger amanda att det kryllade av billiga sådana i turkiet! Åh peppen där. MEN pontus och dom ska till turkiet på torsdag så jag kanske kan försöka få han att köpa en till mig HAHA man kan ju alltid hoppas:):):)))))



Såhär extremsöt ser jag ut när jag gömmer ansiktet för min-mor-även-kallad-smyfotografen när jag ser desperata. men he bjussa jag på kära vänner;);)

Kommentarer
Postat av: ronnie

jag som trodde du shoppat klart för ett helt liv ;) Klart man måste ha extra diskar hur ska man annars rymma allt på datorn :p

Liv skriver: ''äyåp¨6yåj7

'u''

2008-08-19 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0