Looking lika a ballon.

Jag ska inte klaga, jag är ju hemme redan halv fem osvosv. men eftersom träningen börjar ikväll känns det som lättsamt idag. Det känns inte alls jobbigt att börja träna enbart roligt:):)):). Och skönt att göra något åt min dåliga godis-kakor-i-mängder-ingen-träning-livsstil;)

Skolan börjar ändå gå med flyt nu. rätt soft  ändå. fast stolarna är däremot allt annat än soft. dom gör att jag få ont i rumpan och ryggen. Men annars så. kanske beror det på att vi inte haft några läxor än? Jag vet inte jag. men jag brukar ju inte hata skolan. hoppas jag inte börjar med det, då kommer det bli så sinnes jobbigt. Nu ska jag snart ta mig något i magen som vanligt. men troligtvis blir det mat och inte godis. tjingpling eller nå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0