Money can't buy you happiness..

..but i sure can make you smile for a while.

Tjoflöt i rutan. Nu är jag rätt glad. Jagvet att man inte kan köpa lycka men man kan ju inte låta bli att le när det bara klirrar in pengar(?) idag skulle jag på tatung och få min lön. Och nej, jag jobbar inte på tatung utan i kiosken och restaurangen på golfbanan, men dom samarbeter på något sätt. Hursomhelst fick jag min lön och det var en del mer än jag kunnat hoppats på. Jag hade ingen aning om vad jag fick i timmen eller så, så jag har inte kunnat räkna ut det(A) sammanlagt har jag jobbat i två veckor fast utspritt över hela sommaren typ och för det fick jag. spänn fast säkerhetsbältena. åttatusen svenska riksdaler. Tror ni jag blev en del glad då. Har nog tänkte spara dom, KUL LIV fast inte allt såklart=] men iallafall så att jag tar mig utomlands nu till våren som kommer eller sommaren.

grekland -08

Gick på staden med ludde ett tag efter besöket på tatung. haha han köpte ett fem-ämnes-block på bokia och när dom frågade om han ville ha en kasse förnedrade han bokia en aning när han sa att han inte vill gå runt med en bokiakasse i handen, men han som stod i kassan bara skrattade som tur var. Jag köpte ett par strumbyxor också. Grå ylle strumbyxor sådär lagomt mysiga:) Men nu ska jag ta en promenad med syster och sedan kanske hitta på något. Puss åde /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0