Sleeping is hobbies you do when your dead.

Min uppdatering kommerinte hålla sig vid liv ihelgen eftersom det inte finns någon fungerande dator i mitt hus. Just nu sitter jag på stinas dator medan brudarna kissar, packar för översovning och pratar i telen ellernå (?) Vi har just kommit hem från en myskväll som först spenderats på Lilla Kina med supergod friteradkyckliing doppad i sötsursås. Och sedan i biosalongen, tittandes på Getstart. Där jag och stina dog av skratt närvi såg filmen, av filmen dog vi alla fyra av skratt, men jag och stina blev som en aning övertrötta ellerså. För jag råkade lyfta stinas arm och hon slappnade typ av så den föll pladask ner i hennes knäoch då garvade vi oavbrutet i typ en halvtimme. det ärlivet som oss. jag vet du vill leva det. Men nu ska jag vara social med mina chicas och så småningom skavi begeoss tillmig,och mitt ointernet-fungerande- hus, för sovning på madrasser. Hoppas ni sovermer än jag kommer göra. Eller sova kan ni göra i graven. som isabelle så fint brukar uttrycka sig.




can't stop laughing when I'm around you.


You guys aren't bad either:*

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Skratta gör jag bäst med dig!

2008-08-30 @ 17:35:11
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0