The best is yet to come.

Snart läggdags. Har gjort en sådandär fin tidsfördriv sak. fast jag hellre hade tittat på desperata ( har fått låna säsong två. Cec du är rätt bäst. ) kanske, men det är ändå rätt kul att göra. bara lite jobbigt att alla bilder är på min datorn där uppe så jag måste springa emellan och föra över bilder. Saksamma. Kvällen spenderades hos isabelle. med henne, reb och lillamanda. Pratade åde, såg ett oc avsnitt gjorde vi också:) Jaja. nu ska jag kika vidare. kolla in några favoritbloggar och sedan vandra till sängen för min ögonlock känns tunga. varför förstår jag inte eftersom jag sov länge imorse. Skolan tröttar tydligen redan ut mig. Hursomhelst. Sussa sött allihop.


cause you make me feel good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0