Too good, too bad.

Åh tröttheten ligger på ögonlocken. hoppas jag hittar till sängen innan jag slocknar. Har varit hos stina och busat på med cec, isa, reb och stina då. Vi såg ett desperataavsnitt också och åt cheesecake som reb gjort. den satt minst sagt gott i magen, så thanksss. Förstår inte vad jag gör uppe nu när jag knappt sovit nått, hållt igång hela dagen och ska upp till skolan imorgon. Eller ja, lever livet gör jag kanske (?)...........vem vet.

SUSSASÖTT för det ska jag.


jag gllar att sovapå parkbänkar. helt klart

Kommentarer
Postat av: ronnie

Sova är för de dödliga ;)

2008-08-25 @ 14:45:16
Postat av: Isabelle

just det, sova gör man i graven!

2008-08-25 @ 15:03:52
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0