Among the living zombies.

Blyögon. kanske för att jag har tränat en del today och blev helt slut...........vi hade personliga tränare idag kan man säga ; ) Det var bara jag och stina som lyckats pallra oss till träningen och eftersom vi har två tränare. kabom. vad vi fick slita, men på ett roligt sätt. utan våra lovely trainers vette finkan om volleybollen skulle vara kul (?) dom får mig som på toppen humör. Alltså vi skulle ju inte få behålla dom som tränare i höst, men sen nu så får vi ha dom iallafall framöver. couldn't be happier:):):):) Det enda som saknas nu är min favortisabelle. åh jag vill ju spela med dig hun. alltid så kul på planen åde

••••••••••••••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Just nu måste jag lära mig 61 ord. 26 styckn ord på español och 35 stycken på english. Jag taggar inte riktigt. men funderar på att göra det imorgon eftersom NÅGON har sovmorgon till tolv. känns gode skönt kan jag meddela. men ska nog lunka mot sängen redan nu ändå eftersom jag steg uppp så pass tidigt att john blund verkar hängaoch klänga på ögonlocken. Godernatter.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag vill träna med dig mer än allt :((<3 fan ta kuklaget jag är i nu. SAKNAR DIG

2008-08-28 @ 12:17:17
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0