From the beginnig to the end.

Gullig kvälls konversation med jesper igår.

Anna Enmark=) säger:

du är typ helt seriöst den tråkigaste att skriva på msn med...  lite entusiasm lillponken=D==D=D=D=D

  jesper, säger:

AHHAHAHAHAHHA=D=D=D=D

Anna Enmark=) säger:

sådär ska det se ut:)

  jesper, säger:

hedjå.

tack hörru. Tänkte bara börja morgonen med en liten godbit osv........
eller morgonen och morgonen, snarare dagen. Har inte hunnit med så mycket eftersom jag bara varit allmänt slö och dis. Men sedan tänkte jag följa Camilla och några grabs och bada. men kände att det skulle jag inte hinna med, ska börja förbereda redan vid fyratiden och jag måste hinna på stan en snabbis före(A) Ska också in på bibloteklet. ups tönten kommer fram:$ men jag ska lämna igen en ljudbok som är ungefär en månad försenad(?) och jag kommer måsta betala huhu. Jaja med mina storainkomster klarar jag väl av det också.
ÅhJag kan inte hålla mig. Okej ikväll då. Ikväll så ska vi göra något för stina. jag kan verkligen inte berätta vad, även fast det kliar i mina fingrar för att få berätta, men det ska bli en överraskning. får se hur det blir, om det blir lyckat eller helt fail. men en sak är säker, stina fyller 17 år och det ska firas:):):):)):) )(:))
Love / A


¨
från början till slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0