God damn, I can't wait.

Helu nattugglor. Sitter här och planerar arbete. hur vuxet låter inte det på en skala. Det ni. jag är nu officiellt en ungdomsledare. Lite ballt eftersom jag är ungdom själv. Okej, inte 2cool kanske, ska bara lära några barn att klättra och få typ inget betalt. Eller jo. det är bra betalat bara det att om man jobbar sällan, en gång i veckan, blir det inga höga pengaberg. Ska inte klaga, får ju iallafall några enkronor att stoppa i spargrisen.

Blev en del förseningar ikväll på grund av bråk och tjaffs. men tillslut kom vi alla tre till matfesten och träffade några andra tappra vänner i vimmlet bland fulla gamlingar. Men det var som ändå småtrevligt när vi dansade runt på golvet åde. jag säger då bara det, med två brudar som er har man aldrig en tråkig stund. Jaaaaaavi dansade på där och stojade ett tag. Sedan bikade vi till rebs place, chillade med godis och oc. Så rätt, fast inte lika rätt sm desperata. eller jo, både och. Men va, nu ska jag sluta tjata om dom serierna hela tidn(A)


kvällens vals

kvällens dancingmoves

kvällen piggaste tjejer

Och med det säger jag godnatt åde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0