Thank you for still hanging in there.

Somsagt, inget annat än en soft kväll. Umgåtts med syster en del. Vi bakade cheesecake, men eftersom den ska vara i frysen i 3 timmar hinner vi inte äta något av den huhu, sedan har vi glott på desperata. och jag har fått småpanik över imorgon. För imorgon är det skolfoto. och hjälp. Paniken kommer gående, eller kanske till och med springades. Vad ska jag ha på mig(?) om man sitter längst fram måste man ju ha snygga jeans eller nå och står man bakom måste man ha snygg tröja och sen när man inte vet måste man alltså hitta den perfekta kompinationen som fungerar för att både sitta och stå och det är svårt(A) men vi får la se hur det blir. sämre än förra året kan det nog inte bli. tror jag. Och föressten hur ska man ha håret=o jag ska iallafall ha utsläppt, men ska man ha klämma. eller utan. eller fläta i luggen. eller inte. åh. Jag sparar min problemos till morgondagen:):) Sussa gulligt eller fult. Godnatt. /A 


 Flygande syster.

Kommentarer
Postat av: ronnie

Hur gick det med skolfotot? Grymma problem du har ;)

2008-08-27 @ 15:39:18
Postat av: Ida

du har ju alltid fina kläder så det blir nog bra! ;)

2008-08-27 @ 16:31:31
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0