Wake me up and let me go.

Hej muffins. Just nu har jag kommit hem från jobbet

och ska så småningom till träningen. Beachträning.

Jag har nästan inte spelat volleyboll någonting i sommar.

Tråkigt, men jag har varit upptagen av en mängd annat.

Vi får se hur det blir till hösten.

Men laget splittras i alla fall. Blir antagligen C-laget.

Tror inte jag skulle palla B-laget. Träningar tre gånger i veckan, plus matcher.

Min tid räcker inte till det.

Eller ja, jag får helt enkelt ta det som det kommer.


Idag jobbade jag då i kiosken på golfbanan. Rätt uttråkande, men jag hade med mig min laptop. Varför har jag inte tänkt på det tidigare? Jag hade med mig två filmer också, Stomp the yard och Mean girls. Jag hann se båda. Mean girls såg jag när jag hade som mest kunder så den såg jag väl lite dittan som dattan. Fast i och för sig har jag redan sett den ett x antal gånger. Så det gjorde inget att jag missade var och varannan scen. Internet fann det såklart inget där ute i ingenstans men ändå.


Ikväll blir det ju som sagt träning. Men efter en det och en varm dusch beger jag mig mot mina Prag homies på Moröbacke. Jag blir lite sen eftersom jag ska träna åde så då har dom redan hunnit varit på Ica Maxi. Köpt mängder av frukt, glass och maränger till kvällen. Vi ska nämligen göra antingen någon fruktsallad, drinkar eller vad tusiken vi hittar på. Kommer bli supermysigt i alla fall. Troligtvis blir det också översovning för jag är ledig imorgon. Ja. Nu ska jag nog ta mig något i magsäcken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0