From me to you.



Tomten kom ju med massa paket också. Jag fick det mesta jag önskade mig, jag måste varit rätt snäll i år ;-) 

¤ Snowboardjacka
¤ Jeanstights
¤ Sjal
¤ Handduk
¤ Body lotion från The body shop
¤ Tuschpennor
¤ Godis
¤ Prydnadstomte
¤ Kuddfodral
¤ Nagellack
¤ Hårspray
¤ Sminksaker
¤ Presentkort
- Din sko 200kr
- Din sko 150 kr 
- Ikea 100 kr
¤ 800 svenska riksdaler

och sist men inte minst............
¤ SYSTEMKAMERA!!!!!

Nu blir det mycket kort tagna kan ni ju ge er på. Det är en systemkamera för
typ nybörjare, så pappa trodde att den skulle vara lätt att förstå, vilket jag behöver ;-)
Tack så mycket familjen, mostrar, morbröder, farbror, kusiner och alla ni som gett mig en liten klapp.
Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0