I wish you all a MERRY CHRISTMAS.



GOD JUL !!!!


Som jag förstod var Julia uppe med tuppen och såklart hoppade hon upp i min säng med morgonpaketen i högsta hugg! Hihi det är banne mig julafton. Två paket fick jag nu på morgonen, en skitsöt rosa bh och trosor till och sedan ett rött fint påslakan som jag pekat ut. Perfekt start på dagen. När jag och julia öppnat paketen låg vi kvar i min säng ett tag och planerade dagen i punkt och pricka (eller hur man brukar säga?). Nu måste jag nästan börja skynda på om allt på schemat ska hinnas med. Men ha nu en riktigt bra jul allihopa! Det är ni värda.
Pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

GOD JUL ÄLSKADE BÄSTA VÄN!

2008-12-24 @ 11:38:08
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0