I'll teach you how.



Jag har då sovit en timme i natt och det var imorse från nio till tio. Sedan sussat lite smått också. Annars så har jag idag sprungit runt med isabelle på staden. Jag har faktiskt hittat både det ena och det andra. En mascara, örhängen, halsband, stora klämmor och jeanstights. Jag har varit lite halvskeptiskt mot jeanstights men sen hittade jag ett par med fickor på vero moda idag. Så varför inte? Då ser det ju faktiskt ut som riktiga, tighta jeans fast de är supersköna. How nice? 
Pusspusspuss. 


Kommentarer
Postat av: hehe

Kolla armen i spegeln :O



RUMPA

2008-12-13 @ 17:53:27
Postat av: Moa-Stina

OFTA! FINNS DTE SÅNNA PÅ VERO NU IGEN!? :O MÅSTE HA!

2008-12-13 @ 23:20:17
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0