In times of trouble.

Hemma efter en lång dag i norrland;) Sisådär tre timmar längre än planerat, men så kan det gå ibland. Började med bussresa dit, gick fort och enkelt sedan väntade ikea. Tackgud var det inte alls mycket folk så jag och mamma strosade omkring där i lugn och ro. Köpte lite allt möjligt måste jag ju erkänna. Allt från tofflor till tavelram. Jag hann också slinka in på skopunkten och hittade två par skor. Mamma hittade ett par och eftersom det var ta-tre-betala-för-två fick jag ett par av mina gratis. Värt. Blev även lite bus med josse och tina i pauserna hihi gullungar.

Men det var när vi skulle hem det blev till ett litet äventyr! Jag skulle gå ner och frågan om de kunde sänka värmefläkten och då såg jag att typ hela instrumentbrädan lyste rött och sen började det tjuta. Så det vara bara för busschafören att köra in bussen i närmsta infart och försöka hitta felet. Det var inte ett litet fel heller! Vi var tvugna att ringa efter reservbuss osvosv och det tog inte bara en minut.

Två och en halv timme fick vi stå där ute i "värmen"........bussdörrarna funkade inte heller så det var inte ens varmt i bussen. Tur att jag hade josse och tina säger jag bara. Även fast vi alla dog av ilska i början ( speciellt josse hehe ) så blev det inte bara få skrattattacker medan vi väntade.

Jag som hade lite småroliga planer för ikväll haha, men icket. Nu är jag bara trött och slut och vill sova. Missade idol gjorde jag också. Vem åkte ute???????????? tror jag måste ta och kolla upp det! Om det är kevin börjar jag banne mig gråta och om det är robin blir jag inte heller glad. Håller tummana för att det är grabbarna i final nu!!!!!! Pusspusspuss.


vilka stjärnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0