One day, one smile.

En dag kvar till JULLOV. En dag som kommer bestå av fika och lekar. Jag är bara på bra humör hela tiden och julklänning har jag köpt nu också. Skoldagen idag var inte speciellt jobbig precis. Tomtecupen var i fullgång hela dagen. Ångrar att jag inte var med, men så kan det gå.

Att cykla till skolan imorse var......................som bambi på hal is. Tackgud klarade jag mig från att ramla (!) men nära var det. Det här vädret gillas inte. Plusgrader i december, så ska det inte se ut. Men det är ju iallafall snö ute och förhoppningsvis så stannar den även över jul. Förra året var det en grön jul och jag tackar inte nej till en vit i år.

Stress till träningen idag och när jag kommer dit är vi tre bara tre stycken tappra. Det var jag, jenny och viktoria på träning och martina som tränare. Men det var jobbigt och roligt ändå. Hann bli gode förbannade på att mina servar inte satt där dom skulle men det är en annan femma. I slutet av träningen, då a-laget hade börjat sin träning (så vi var fler än tre personer ) kom tomten. Hihi vi fick tårta och saft. Mysigt julavslut där, nog för att vi bara ska vara lediga i undefär en vecka(?) Men det var trevligt hur som.
 

Nu väntar annat. Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Sköna Sjuan

jag missade det jag kom dit för :(

2008-12-18 @ 20:59:38
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: moa-stina

2008-12-18 @ 21:00:06
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0