Some people thinks, others belive.

Blev inte så mycket till träning idag på klättringen. Vi hoppade frittfall istället och gode vad det kittlades i magen. Eller ja frittfall och frittfall, men vi hoppar som ner från ett räcke och faller kanske fem meter eller så innan linan tar emot. Pirrar rättt galet mycket ska ni se. Men nu är det juluppehåll för klättringen, eller nästa tisdag har vi planerat en avslutning. Det blir att beställa godmat till Siemens, äta där och sedan spela lite GH och singstar. Efter det blir det bubbelbad och bastu och sånnadär trevligheter. Kommer bli lysande skulle jag väl ana. Malin lärde mig pistvaktsdansen idag på klättringen höhö snyggtbyggt säger jag då bara.


klätterpolers numero uno.

Kommentarer
Postat av: Malin

2008-12-10 @ 11:37:07
Postat av: Malin

Men usch så ful bild på mig=/ men vi är ganska söta iallafall:P

2008-12-10 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0