Tell everybody I'm on my way.

Dagen har bestått av att julstäda lite smått, äta knäck och gå på en långpromenad. Inte ofta jag går på promenad kan jag ju meddela, men det var faktiskt rätt härligt. Min ben frös ungefär ihjäl men nu är dom uppvärmda igen. Ikväll ska jag till Stina och umgås. Hennes familj skulle visst julpynta lite och så, får se om jag kanske hjälper till på ett hörn. Annars så blir det väl bara kakbakning eller pingis as usual. Sitter aldrig fel. Tänkte att Stina kanske kan hjälpa mig med idéer till någon ny design här. Jag kommer inte på någonting alls men headern känns lite för höstig. Nån idé?


haha en vanlig kväll med stina. 

 Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0