Pingpong.

Blev så att jag mötte upp reb och isabelle på stan vid halv tre. Så det blev väl inte det längsta stadsbesöket någonsin eftersom stan stängde fyra. Mendet var kul så länge det varade 'satt säga. Vi försökte hitta lite nyårs- och julkläder. Jag får smygpanik eftersom jag inte alls vet vad jag ska ha på mig på julafton! Det är ju banne mig snart! Nyårsklänning har jag redan köpt däremot, så det känns fina firren. Efter stan cyklade jag vidare till min trött friend Stina. Vi pratade som mest hela tiden. Egentligen hade vi (hehe jag) tänkt att vi kunde spela pingpong men det blev det inget utav. Tusiken. Men lite girltalk sitter väl som aldrig fel.


höhö är snackar vi proffs serru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0