Give me a call.

Dokumentären var inte så värst bra. Eller jag pratade i telefon med Stina mest hela tiden så jag blev väl som inte så inne i den kanske. Hur som helst så födde han barnet och det verkade må prima. Det kändes dock rätt underligt att se en man med gravidmage.

 
öhm...söt lirare utan smink och mobilen i högsta hugg

Känns som att jag drabbats av lite munspya ( som isabelle så fint uttrycker det ) ikväll, för först har jag pratat i timtal med Josefin och sedan har jag haft Stina på andra sidan luren i iallafall mer än en timma. Men det finns sådana dagar också! Förresten lekte vi massor av lekar idag på PLn idag. Lekar är banne mig underskattat, måste bli mer sådant på fest!
Nu väntar dock the bed finfint på mig och det känns inte alldeles fel att få slumra in.
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Anna du var skitsur på den där bilden.. på mig för att jag tog upp kameran. och söt är det sista du var..

2008-12-17 @ 23:49:57
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0