Here we go again.

Engelska sammanfattning  DONE
Engelska glosor  DONE
Spanskan  DONE
Hälsodagboken
Städa byrån  DONE
Byta lakan och påslakan  DONE
Kolla om luciaklänning
Bestämma julklapp till mamma, pappa, stina.

Ikväll har jag ändå hunnit med mycket av det jag planerat! Hälsodagboken har jag väl gjort ungefär noll på men nu är det iallafall bara den kvar på skolfronten. Måste ta tag i den imorgon. Hoppas inte det tar allt för lång tid.
Annars så missade jag när Stina var lucia ikväll. det var synd för det hade jag gärna sett! Hon såg säkert fabuolus ut. nämen nu börjar jag bli lite trött. Men imorgon väntar en sovmorgon så fint på mig. Klå den ni.


Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0